Tilmeld nyhedsbrev

Få historier fra Julemærkehjemmene og information om hjælpearbejdet!

Nej takJa tak

SærarkJulemærkerJulekortNytrykKogebøgerAndre varere-Støttemærket
Vores arbejde Historien Julemærket Bestyrelse Regnskaber Ambassadører Protektor
Bliv VirksomhedsVenGiv en VirksomhedsGaveBliv ErhvervsPartner
Se alle nyhederSe videoerSe eventsFå vores nyhedsbrev
Søg om opholdInformation omSådan hjælper viSpørgsmål og svar
JulemærkefondenMedarbejdereLedige stillingerJulemærkehjemmene
Støt nu
top

Julemærkehjemmene

Her bliver børn - børn igen

Er du blevet ringet op?

Vi ringer i øjeblikket til privatpersoner, fordi vi i Julemærkefonden ønsker at informere om vores arbejde for udsatte børn på Julemærkehjem samt for at søge opbakning og støtte til børnene.

VI LÆGGER VÆGT på tryghed

Vi samarbejder med et eksternt telemarketingfirma, The Call Company, som følger de etiske retningslinjer for branchen og gennemfører alle samtaler på en høflig og respektfuld måde.

Læs mere om vores samarbejdspartner på www.thecallcompany.dk

OPLYSNINGER I TELEFONEN

For at oprette en Betalingsservice-aftale er det nødvendigt at oplyse kontonummer. Og for at opnå skattefradrag for din støtte, skal du oplyse dit CPR-nummer. Det er normal praksis at bede om kontooplysninger og cpr-nummer i telefonen for at tilmelde et støttemedlemskab til Betalingsservice – en praksis som mange humanitære organisationer i dag benytter.

Ifølge Betalingsservice kan det ikke misbruges, når man opgiver disse oplysninger.

Vi benytter cookies til bl.a statistik og tracking — du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre.Læs mere OK